Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
June 21, 2012
Image Size
352 KB
Resolution
868×605
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
17,057
Favourites
2,066 (who?)
Comments
78
Downloads
228
×
0622 by Daenarys 0622 by Daenarys
Even though I'm in a hiatus, doodling does help me relief some of the stress that's pilling up OTL;; (I wish I could actually draw on my sketchbook if I wasn't so terrible at it OTL)

Getting 2 weeks of winter break starting July 4th tho! OTL I SWEAR IF I DON'T FINISH EVERYTHING I OWE BEFORE IT ENDS-- /SCREAMS--

Also, I'll take the opportunity to thank those who cheered me in my last journal// I'll do my best ; _ ; (tho seriously I think I might need someone to take my computer cable away or something; OTL)

Hope you guys are enjoying your summer vacations :iconshadowedplz: /totally not jealous--/hit

Kuroko from Kuroko no Basket
Add a Comment:
 
:iconbunnychii:
bunnychii Featured By Owner Sep 3, 2013  Hobbyist Digital Artist
AKHF please let that hand be aomine's ;; <333
Reply
:iconnintendookami12:
NINTENDOOKAMI12 Featured By Owner Jul 29, 2013  Student General Artist
OMG! So awesome! I'm guessing that's Kagami's hand, since it matches his skin color! So adorable!
Reply
:icongeekyeffy:
GeekyEffy Featured By Owner Oct 17, 2012  Hobbyist Traditional Artist
can it be my hand? xD lol hes so cute *^*
Reply
:iconjessie-chan-loves-u:
Jessie-chan-loves-u Featured By Owner Oct 16, 2012  Hobbyist General Artist
What I was thinking

bluekid:..hi
person:'pretty'
person touches bluekid
bluekid: dude don't touch me...
Reply
:iconsksgamergirl:
SKSGamerGirl Featured By Owner Sep 25, 2012  Student Digital Artist
i love this drawing, i was wondering what software did you use to color this an how is your style of drawing the reason i asked was i have to look at pictures to draw. please write back im trying to get better at my skill thank you an godbless btw: love your work!
Reply
:iconizahi:
izahi Featured By Owner Sep 10, 2012  Hobbyist General Artist
This is sooo cute!
Reply
:iconayawaaysel:
AyawaAysel Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconomgsocuteplz: AMAZING
Reply
:iconyanashii:
Yanashii Featured By Owner Aug 21, 2012
Kurokoooo ! ♥ OMG so beautiful ! It's my hand xD ... I'm a girl ok ? It's ok xD
Reply
:iconkyuuketsukinoshouzo:
KyuuketsukiNoShouzo Featured By Owner Aug 3, 2012
Whose?! Whose hand is that?!
Reply
:icongreenheadset:
GreenHeadset Featured By Owner Jul 27, 2012  Student General Artist
DOKIDOKIDOKIDOKIDOKDOKI~ :icondokiplz:
Reply
Add a Comment: